Reklamace/Výměna/Vrácení zboží
Reklamaci, výměnu nebo vrácení zboží u nás vyřídíte jednoduše online. Stačí vyplnit příslušný formulář, pečlivě zabalit zboží a odeslat ho zpět.
Preferujete raději papírovou formu? Žádný problém. Formuláře si můžete stáhnout, vytisknout a poslat spolu s balíčkem na naši adresu.
Jak postupovat:
- Zboží lze reklamovat do 24 měsíců od převzetí zásilky.
- Vytištěný a vyplněný reklamační formulář přiložte ke zboží.
- Pečlivě zabalte balíček a zašlete na adresu:
Kovo-deko - Jitka Budková
Litoměřická 578/8, 190 00 Praha 9 - Informujte nás o odeslání e-mailem.
Reklamační formulář si můžete stáhnou zde: Uplatnění Reklamace
Co uvést ve formuláři:
- Číslo objednávky
- Vaše jméno a příjmení
- Informaci, zda zboží vracíte nebo reklamujete
- Datum doručení objednávky
- Číslo účtu pro vrácení peněz
Reklamaci vyřídíme do 30 dní, ale obvykle to zvládneme rychleji. O průběhu reklamace Vás budeme průběžně informovat. Vždy se ale snažíme vyhovět k Vaší spokojenosti.
Pokud zboží vracíte bez reklamace, použijte formulář zde: Odstoupení od smlouvy
Částka Vám bude vrácena do 7 pracovních dnů na uvedený účet.
UPOZORNĚNÍ: Produkty určené k vrácení nesmí být použité.
Co dělat při poškození zboží během přepravy:
Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda obal není poškozený. Pokud je, zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Rádi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Pokud zjistíte poškození zboží uvnitř neporušeného obalu, ozvěte se nám do 3 pracovních dnů a přiložte fotodokumentaci zboží i obalu. Ponechejte si prosím také obal i výplně pro posouzení reklamace.
Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.
Kontaktovat nás můžete: ☎️ +420 797 676 184 od Pondělí do Pátku 8:00-16:00 a o víkendu jak nám rodina dovolí :-)
Napsat nám můžete na e-mail: 📩 E-mail: Kovo-deko@seznam.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.