Reklamace/Výměna/Vrácení zboží

 

Reklamaci, výměnu nebo vrácení zboží u nás vyřídíte jednoduše online. Stačí vyplnit příslušný formulář, pečlivě zabalit zboží a odeslat ho zpět.

Preferujete raději papírovou formu? Žádný problém. Formuláře si můžete stáhnout, vytisknout a poslat spolu s balíčkem na naši adresu.

Jak postupovat:

  1. Zboží lze reklamovat do 24 měsíců od převzetí zásilky.
  2. Vytištěný a vyplněný reklamační formulář přiložte ke zboží.
  3. Pečlivě zabalte balíček a zašlete na adresu:
    Kovo-deko - Jitka Budková
    Litoměřická 578/8, 190 00 Praha 9
  4. Informujte nás o odeslání e-mailem.

Reklamační formulář si můžete stáhnou zde: Uplatnění Reklamace

Co uvést ve formuláři:

  • Číslo objednávky
  • Vaše jméno a příjmení
  • Informaci, zda zboží vracíte nebo reklamujete
  • Datum doručení objednávky
  • Číslo účtu pro vrácení peněz

Reklamaci vyřídíme do 30 dní, ale obvykle to zvládneme rychleji. O průběhu reklamace Vás budeme průběžně informovat. Vždy se ale snažíme vyhovět k Vaší spokojenosti.

Pokud zboží vracíte bez reklamace, použijte formulář zde: Odstoupení od smlouvy

Částka Vám bude vrácena do 7 pracovních dnů na uvedený účet.

UPOZORNĚNÍ: Produkty určené k vrácení nesmí být použité.

Co dělat při poškození zboží během přepravy:

Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda obal není poškozený. Pokud je, zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Rádi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Pokud zjistíte poškození zboží uvnitř neporušeného obalu, ozvěte se nám do 3 pracovních dnů a přiložte fotodokumentaci zboží i obalu. Ponechejte si prosím také obal i výplně pro posouzení reklamace.

 

Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

Kontaktovat nás můžete:  ☎️  +420 797 676 184 od Pondělí do Pátku 8:00-16:00 a o víkendu jak nám rodina dovolí :-)

Napsat nám můžete na e-mail: 📩 E-mail: Kovo-deko@seznam.cz  nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.