Časté dotazy
1. Jak mohu objednat produkt?
Objednávku můžete snadno vytvořit kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“ u požadovaného produktu. Poté přejděte k pokladně, kde vyplníte údaje pro doručení a platbu. Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail s detaily o objednávce.
2. Jaké možnosti platby nabízíte?
Nabízíme platby kartou (Visa, MasterCard), bankovním převodem nebo platbu na dobírku. Vyberte si způsob, který vám nejvíce vyhovuje, při dokončování objednávky.
3. Jak dlouho trvá doručení?
Obvyklá doba doručení je 2-4 pracovní dny. O konkrétním datu doručení a sledování zásilky vás informujeme e-mailem.
4. Mohu změnit nebo zrušit objednávku?
Pokud potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem na kovo-deko@seznam.cz, přes kontaktní formulář nebo telefonicky na +420 797 676 184. Jakmile je objednávka zpracována nebo odeslána, úpravy již nejsou možné, ale vždy se pokusíme vyhovět vašim požadavkům.
5. Jak mohu vrátit zboží?
Pokud nejste spokojeni s nákupem, můžete zboží vrátit do 14 dnů od obdržení. Kontaktujte nás e-mailem nebo použijte stránku pro Reklamace, Výměny a Vrácení zboží.
6. Co mám dělat, když zboží dorazí poškozené?
Pokud zjistíte, že zboží je poškozené, okamžitě nás kontaktujte a pokud je to možné, pošlete nám fotografie poškozeného produktu, což nám pomůže rychle vyřešit reklamaci.
7. Jak se starat o sušené květiny?
Sušené květiny uchovávejte na suchém, tmavém místě mimo přímé sluneční světlo. Prach jemně odstraňujte fénem. Vyhněte se vlhkosti, která by mohla poškodit květiny. Více informací najdete v našem článku Jak pečovat o sušené květiny.
8. Mohu si objednat více kusů, než je skladem?
Pokud potřebujete větší množství sušených květin než je momentálně skladem, neváhejte se nás obrátit. Rádi se pokusíme vyhovět vašim požadavkům.
9. Máte kamennou prodejnu?
V současnosti máme pouze online obchod, ale nabízíme rychlé a spolehlivé doručení po celé republice prostřednictvím přepravní společnosti Zásilkovna a PPL.
10. Jaké jsou náklady na dopravu?
Doprava je zdarma při nákupu nad 1500 Kč. U objednávek pod touto částkou účtujeme poplatek za dopravu dle aktuálních tarifů. Pokud platíte kartou nebo převodem, můžete využít zvýhodněnou dopravu. Více informací najdete [zde].